Klachten

 

Klachten zijn er om opgelost te worden en om van te leren.

Heeft u een klacht, dan gaan wij hier samen een oplossing voor zoeken.

U kunt dan gebruik maken van het contactformulier op onze website.

Wij streven er naar om uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden.

 

U kunt uw klacht ook kenbaar maken bij onze vertrouwenspersoon.

De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en neemt niet deel aan de levering van zorg of bedrijfsprocessen binnen de Zorgerije. Wanneer u met de vertrouwenspersoon in contact wilt komen, dan kunt u ons om de contact gegevens vragen.

 

Wilt u uw klacht niet met ons of de vertrouwenspersoon bespreken maar liever met een onafhankelijke organisatie?

Dan kunt u ons een verzoek sturen om de contact gegevens van de klachtenfunctionaris waar wij bij aangesloten zijn. De klachtenfunctionaris behandeld alleen klachten over zorg (zorgplannen, bejegening e.d.) wanneer u bij ons in zorg bent.